הרבעון השני הביא איתו בשורה מאד גדולה מבחינתנו ונשימת רווחה אחת גדולה, זאת לאחר שהעלינו לאוויר את אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שעשינו עד כה, האתר החדש של סינמטק ירושלים.
על הפרויקט המשוגע הזה ניתן לקרוא בהרחבה בעמוד ניתוח המקרה, וכמובן שאם יש לך שאלות תמיד ניתן לפנות אלי.
זו הייתה שנה שלמה של תכנון מלא שכלל אפיון מעמיק, ארכיטקטורת תוכן מלאה, עיצוב וקצת מיתוג וכמובן פיתוח מלא של כלל הפרויקט. לפנינו עוד אתר הפסטיבל של סינמטק ירושלים, שיעלה ברבעון הבא, אבל את מרבית העבודה כבר ביצענו.
לצד סינמטק ירושלים, כפי שאפשר לראות בסיכומי רבעון קודמים שלנו, הספקנו לעשות עוד לא מעט פרויקטים ועברנו לא מעט חוויות מעניינות.
הנה חלק עיקרי ממה שהתרחש במהלך הרבעון השני של 2017
-
עלייה לאוויר של אתר סינמטק ירושלים - פרויקט דרופל, חנות וירטואלית למכירת כרטיסים לאירועים ואתר תוכן-מדיה גדול - ניתוח מקרה.
-
עלייה לאוויר של אתר עמותת תובנה החדש - פרויקט דרופל גדול מאד. חנות וירטואלית משוכללת במיוחד, עם מאפיינים שפותחו באופן ייעודי עבור הצרכים של הלקוח, להזמנת אירועים וניהול אירועים מתקדם במיוחד. לצד זה האתר מציג אלפי תכנים שעברו במיגרציה מאתר הג׳ומלה הישן ביניהם מאמרים, רצועות שמע, סרטונים ועוד.
-
עלייה לאוויר של האתר החדש של מכללת אורות - פרויקט דרופל גדול מאד המציג את הפעילות השונה של מכללת אורות, מסלולי הלימוד ומידע רב. בנוסף, מערכת ניהול חכמה ונוחה.
חם בתנור ויעלה בקרוב:
-
אתר מפתח של ג׳וינט ישראל.
-
אתר פסטיבל סינמטק ירושלים.
-
האתר המחודש של שתיל.
-
האתר באנגלית של מכללת אורות.
בקיצר, כמו תמיד, הפעילות שלנו מעניינת ויש למה לחכות!