Back to top
כנס DrupalCampTLV דרופל ישראל 2016

כנס דרופל ישראל 2016

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

כנס דרופל ישראל 2016

עבורי ועבור חברת Reasonat קהילת דרופל בכלל ובעיקר קהילת דרופל ישראל הינה ערך עליון ולמרות האינטנסיביות היום-יומית הכרוכה בניהול וקיום עסק לפיתוח אתרי אינטרנט בישראל, חשוב לנו מאד להישאר פעילים בקהילה.

הדובדבן של הפעילות שלי כאחד ממובילי הקהילה הוא אירוע דרופל ישראל השנתי.

במהלך תשע השנים שלי בדרופל זכיתי לקחת חלק פעיל מאד ולעיתים אף מוביל בתכנון, ארגון וקיום אירועים מובילים ביניהם 3 אירועי Drupal Camp ישראליים, אירוע דרופל גדול מאד שתכננתי לבדי, מספר רב של מפגשים קטנים ועוד.

גם את האירוע של שנת 2016 ארגנתי יחד עם חברים יקרים לקהילה, אורית, ליאת ורועי מחברת גזרה, ליאור מחברת לינווט, ענבל שלנו, יחד הרמנו אירוע מרשים במיוחד.

אז ממה יממה לאחר החזרה מכנס Drupal IronCamp בפראג, הגעתי לכנס הישראלי.

לאירוע השנה הבאנו בכוחות משותפים 2 אורחי כבוד, דמויות משמעותיות במיוחד, בעלי השפעה רבה בקהילה העולמית. עם מיכאל שמידט נוצר הקשר הראשון בכנס DrupalCon New Orleans ומאז שמרנו על קשר בריא. מיכאל שמח לבוא לארץ והעביר הרצאה מעניינת במיוחד על הקהילה ולאן פניה. מיכאל שותף בחברת Amazee Labs ומנהל פיתוח בחברת הבת Amazee.io.

רועי סגל דאג להביא את בויאן זיואנוביץ׳ מחברת Commerce Guys להעביר הרצאה מעניינת במיוחד על חנות מקוונת בדרופל, על הקהילה בכלל ועוד דברים מעניינים במיוחד. בויאן מפתח בעל שם ומוביל בקהילת הדרופל העולמית.

בנוסף, הרצאות מעניינות רבות, ביניהן גם שלי, אותה הרצאה שהעברתי בכנס IronCamp Prague על עולמה של המשימה. מוזמנים לקרוא.

בהזדמנות זו לומר תודה ענקית לאורית, ליאת, רועי, ענבל וליאור, היה כיף לבלות אתכם ולארגן את הכנס!

אורית, ענבל ורועי מטקטקים עניינים
אורית, ענבל ורועי מטקטקים עניינים
אמתי בורנשטיין במהלך הרצאה בכנס
אמתי בורנשטיין במהלך הרצאה בכנס
רועי מדגמן חולצה שלנו בכנס
רועי מדגמן חולצה שלנו בכנס
מיכאל בהרצאה ראשית במהלך הכנס
מיכאל בהרצאה ראשית במהלך הכנס
מפגש סיכום כנס, צוות מארגנים
מפגש סיכום כנס, צוות מארגנים (בלי אורית וליאור) 
בויאן בהרצאה במהלך הכנס
בויאן בהרצאה במהלך הכנס

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.